16 dec. 2009

what goes around..


comes around... Som vegeterian (och under kort period vegan) så sa jag till nästan alla att jag ALDRIG nånsin skulle bära en pälsjacka.. men att efter ha sett så mycket pälsjackor så mycket den senaste tiden,så måste jag säga att det ser så himla snyggt ut!.. har bara i ren protest vägrat köpa en för att jag för en tid sen sa att jag aldrig skulle,.Kan tillägga att jag var emot fuskpälsjackor också för jag tänkte att folk kanske skulle vilja köpa en riktig päls om dom tyckte att min i fusk var snygg..
Dom senasteveckorna har jag diskret gått och provat pälsjackor..kollat mig snabbt omkring så att ingen jag känner kan ha sett,och snabbt beundrat hur snyggt och lyxigt det ser ut.(förstår hur töntig jag låter) men kommer inte köpa en.
-BARA om jag hittar en "som sitter som handsken" denna jacka tycker jag var den perfektaste pälsjackan jag nånsin sett.
helt perfekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar