23 dec. 2009

Out


Okej, att vara sjuk har aldrig nånsin gjort mig så irriterad som på detta lov.
jag hade verkligen planerat jättemycket grejer att göra.
Ikväll tänker jag banne mig* (*hårda ord va) överdosera alvedon,ipren,echinafors o allt annat i vårt medicinskåp..
jag vill bli frisk! jag känner ba hur det kryper i bena, och fingrarna.
Jag villl ju börjaa sminka mig och fara ner till stan,träffa folk,träna,måla, gosa med lillen,baka, storstäda och allt annat man ska hinna göra på lovet..
Har bestämt att hur jag än känner mig så ska jag på fredag ut och gå,samt ner på stan och njuta av julrean. tror jag ska kolla mig less på datorn och alla sidor så att när jag väl blir frisk så kommer jag inte ha någon anledning att sitta vid datorn.
Nä jag säger då det.. Fredag är det jag som ska ut no mather what.
puss.


(*Tillägg* hörde att d inte var öppet på fredag på stan.. arh, får gå ut på lördag istället)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar