23 dec. 2009

medlidande tack.

Har precis vaknat och ligger fortfarande i sängen, blir säkert inte mycket mer skillnad idag heller.
Fick låna min brors hårddisk som han har flera tusen filmer på. så nu när man är sjuk så har man ju inget annat att göra. såg några stycken igår. och blir fler idag.
igår såg jag

Year One- Bra. trodde jag skulle sitta o gapskratta mer dock. men michael cera (mitt hjärta) var ju en av huvudrollerna så det vart en bättre film av det.
The Ugly Truth- man kan ju tro att jag väljer filmerna pga dom manliga skådespelare. och visst den här filmen en av världens hetaste i sig, men filmen är riktigt bra.
Hetingen är Gerard Butler. och Katherine Heigl är inte ju inte jobbigt för ögat heller, om man nu säger så ;O
Georgia Rule- riktigt bra film, en av mina favoriter, dock har jag sett mig less på den så lika bra är den inte nu, men den rekomenderas. lindsay lohan spelar förvånadsvärt bra, tillskillnad från annars.(justja,slutet är lite dåligt,men annars väldigt bra)
Minis first time- rätt så bra, kände mig lite smådirty när jag såg den,så det drog ner på betyget på den dock, men jag gillar konsten och alla tavlor i hennes hem väldigt mycket, om det är nån som vet vem konstnären är så kan dom ju lägga en kommentar om det. har faktiskt suttit och sökt efter det..

sen såg jag någon till,men kommer inte ihåg vad.. Nu ska jag gå ner för att hämta lite meducin, frukost och medlidande.
undrar om jag ska fara ner till stan också, vill så gärna ha en topp ifrån lindex ,gärna i båda färgerna innan den blivit slutsåld.

199:- Lindex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar