19 dec. 2009

puh

Det blev lite ändrade planer - Jag orkade inte sminka mig för att fara ner till gymmet så jag for ut och sprang istället. Det var riktigt härligt, kliade bara lite i ansiktet när snöflingorna föll.
-Men riktigt härligt.
har bestämt att Jullovet ska mest handla om att komma tillbaks i form och få tillbaks kraften. (det passar ju bra eftersom jag varken ska någonstans eller firar jul. så särkilt påfrestande hoppas jag inte att det blir..
Längtar tills jag kan börja använda min nya kalender för 2010 då jag kan sätta ut ätdagar. (joru,här satsas det)
Men allra mest längtar jag till våren då det börjar bli ljusare på kvällarna så man kan vara ute och springa mer på kvällarna, för all min energi verkar komma på kvällen. (och jag får inte alltid va ute o springa själv på kvällen)

Förra våren var ju UNDERBAR när jag tänker tillbaks en vanlig vecka såg oftast ut såhär med träningen

Måndag:PW 45 min .Cykla till skolan. Gymmet . cykla hem 35/40min . Yoga/stretch
Tisdag:PW 40min. Springtur 30 min. Cykla till skolan. Gympa.Cykla hem. yoga.
Onsdag: Cykla till/från skolan. Springtur 35 min på kvällen (brännboll ibland)
Torsdag: Cykla till/från skolan. Gymmet. Springtur 30 min. 20 min yoga.
Fredag: Cykla till/från skolan. Gymmet. hem och sen ut o springa 30 min
Lördag: PW 60 min. (vilodagen)
Söndag: PW 60 min. Springa 35-40 min./eller/promenad 30 min.
Fattar inte hur jag orkade med det och skolan nu samt att va med vännerna. men fräsh-och hälsosam kände jag mig.. Målet är att komma tillbaks till den livsstilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar