18 dec. 2009


Dagen var Underbar. Sovmorgon-julavslutning med sång och dansuppvisningar- Fika med vänner i några timmar-shopping-träffade typ hälften av alla jag känt i mitt liv på stan(riktigt kul o se dom igen) En sväng till systemet- såg en look-a-like av en kille jag vart lite småkär i förut där (då blev jag lite varm inombords)
- hem och möts av bordet fullt av bakverk o bullar från min kära bror+ att d är cleanest rent hemma- Nu käkas d middag *gowooken m qourn med ljus och musik * -senare ikväll blir d att måla och mysa hemma.

Ett stort plus på dagen var att jag faktiskt såg väldigt snygg ut hela dagen.. tackar mitt röda läppstift för den.. Nu vankas det lov.


För att fortsätta på tidigare inlägg så var jag och prova en till PÄLSJACKA i fusk. Skitasnygg färg,och modell,Men typiskt att man ska vara så lång ibland för då är ju armarna för korta. färgen gick i samma färg som mitt hår. mörkmörk brunt. vart sjukt hett i de röda läpparna.. (självförtroendet verkade vara på topp idag) 700 spänn-inte farligt .men jag tror jag väntar på den där Perfekta jackan som armarna faktiskt passar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar