31 dec. 2009

Alice in videoland- cut the crap


Okej sammanfattning som Rudyjudy (länk till vänster) av år 2009 av allt som jag gjort eller varit med om.

- Också upptäckt otroligt mycket bra musik.
- Festat väldigt mycket, kanske för mycket/eller för hårt när det varit.
- Blivit 18 ,vilket var efterlängtat .Vill stanna i den åldern tror jag.
- För första gången i mitt liv, klarat av matten i skolan.- Lycka.
- Trivts i skolan.(eller ja ,senaste terminen)
- Vaknat upp en morgon med sammanlagt 46 blåmärken och skrapsår på mina ben.
- Övningskört typ 5 gånger…
- Tappat kontakten med allt för mycket folk.
- Fått tillbaka lusten att skapa och måla. Vilket var tur ,går ju bild och form.
- Tillskillnad från tidigare år, haft väldigt bra ordning på saker och ting
- Som Judy, skämt ut mig så mkt att jag allvarligt funderat på att flytta till ett annat land.
- Blivit fast med att läsa bloggar.
- Gjort väldigt mycket fel. Ursäkta för det om någon blivit drabbad.
- Pendlat väldigt mycket upp och ner i vikt.
- Vaknat upp i ett rum jag aldrig sett förut, och ingen aning om hur jag kom dit.
- Sparat pengar väldigt bra
- Åkt alla läskiga turer på Liseberg förutom 1?
- Börjat springa.
- varit godisfri några veckor.

Hinner inte att skriva mer. skall iväg. men kommer jag på mer så lägger jag in det imorgon. har bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar