3 feb. 2010

Pauline - Loving You

Lider av ett dilemma.

-Läs du som orkar, själv gillar jag oftast inte skriftliga blogginlägg-

Och det är så att jag har ett riktigt,riktigt stökigt rum just nu, och har haft det i sen i måndags. Vanligtvis gott folk,så ska ni veta att jag har ett nästan pedantiskt städat rum, sängen ska vara fint vikt bäddat, garderoben ordnat i färg-ordning (inte riktigt,men nästan) och gärna inte ett dammkorn,eller något finger avtryck på speglarna. Ser det inte ut så så klarar jag nästan inte av att vara i rummet.
Och är jag inte i mitt rum så är jag i vardagsrummet, vilket gränsar till köket... Och det jag gör då är att jag går och äter eller gör mellanmål, i stort sett heela tiden..
Detta har nu pågått i några dagar för mitt rum är rena rama bombnedslaget,verkligen ingen aning om hur det blev så.
Anyway, vad jag skulle komma till var att jag äter ju konstant när jag sitter här nere.
Vanligtvis när jag ligger uppe på mitt rum så är jag väl för lat för att hämta något att käka,så det känns som att kroppen håller på att gå en liten chock igen. Har blivit väldigt lat till att börja med,och äter när jag inte ens är hungrig eller behöver det,bara när jag känner att jag blev lite less,eller väntar på något..
(lathet har väl inget med maten att göra,men skyller på det,d känns bättre)
Slår vad att min hy kommer få en smäll av det här också,med min tur så kommer den säkert helt lägligt till helgen...

Just nu väntar jag på att jag ska få ork med att städa mitt rum någon gång så jag kan börja vara där någon gång. -suck-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar