11 feb. 2010

MIA - Paper Planes


Kunde inte somna igår förrän jag hittat vad filmen hette eller någon bild på medaljongen. Filmen heter ju " The Never Ending Story" och var ifrån -84 .
Såg sedan att den fanns på youtube, i alla delar..Blev såklart självklart att jag fick lov att börja se den ,fastän det var skoldag dagen efter *vuxet&busigt*.
Allt det fina och riktigt häftigt välgjorda som jag tyckte när jag var liten, gick litegrann i kras då jag började se då man såg plasten och maskkonturerna och sådant. Dock så förstod man mer handlingen och annat nu när man är vuxen och kan läsa texten. MEN tål att sägas väldigt nostalgiskt, och sagolikt att se oreon och The ivory tower, samt alla figurer. Har ej hunnit sett den klart, men ska göras så snabbt jag hinner..



Behöver jag säga att jag vill ha den där Boken..
(bara för att den är lika cool nu som då jag var liten alltså)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar