5 feb. 2010

Nelly Furtado,Josh Groban - Silencio

Emelie som jag heter, kan stavas på flera olika sätt. Var nära på att börja stava annorlunda när jag var yngre för jag hade inga "mjuka former" eller "knorrar" i namnet när man skulle skriva skrivstil/fint .Men sedan fick jag höra *av någon* att det var annorlunda stavat-Emelie, så då ändrade jag mig och började gilla hur jag redan stavade mitt namn. Var in på Urban Dictionary fick lov att skriva in den brittiska formen på namnet -Emily- och kollade mitt namn, och Oh yes! nog stämmer det allt.
The most beautiful person in the world. Often referred to as a Goddess.
Has eyes that one can easily get lost in. A great friend that cares about people and makes the world a better place. Easy to love too.
Träning igår blev promenad på morgon, sedan springtur på eftermiddagen.(måste bli bättre på att hålla igång,när jag väl springer,orkar inte lika mycket nu som då)

1 kommentar:

  1. 'Easy to love'. Så sant.....Har älskat dig massor sen första gången jag såg dig, endast ett par timmar gammal. :) Vacker som få. LOVE YOU.

    SvaraRadera