19 apr. 2011

Sunrise Avenue - Hollywood hills

Har fått förfrågningar på vad jag önskar mig i studentpresent Och lätt är det ju inte att säga up front vad man önskar sig! har jag nu förstått :P


Här kommer några förslag på saker jag sneglat på, i lite olika prisklasser, förväntar mig inte såklart att alla ska köpa allt detta men bara förslag om någon inte skulle komma på!.. :) :P


- "Om jag var din hemmafru"=Kokbok
& Bingo Rimers bok.

- "Safta glas" från indiska,Gärna 4-pack(har orengea nämligen)

-Grejs till när jag flyttar hemifrån. /presentkort

- Läppglans smink och lotions & ljus går alltid hem.

- Smycken från typ bikbok/Ginatricot/river islands/Orelia.

- Stadium, VILLAGE,Expo & River Islands är annars bra butiker,
- peninga eller presentkort..

-Fred på jorden :]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar