29 okt. 2010

Mumford & Sons - White Blank Page

Har ju ännu ej börjat eftersom jag inte fått beställa nå glasgrejer..iden var att syssla med glas..
Vad jag gör är en annan femma...Ingen aning, tycker det är skoj med skålar.. Men det känns ändå som att jag vill utveckla mig....så nu har jag börjat tänka om lite.. Ifall d skulle finnas något annat jag skulle kunna göra..
PA100 Förslag:
- Glasskålar,Smycken.alternativt mitt ansiktes form...
- Lära mig äta Raw Food i En månad. (utmaning så det ryker om det) och då hålla en blogg om det.uppdatering om vad jag ätit,recept.Hur jag känner mig,skillnader i kroppen och psykiskt.
- Lära mig teckenspråk.
- Måla kroki.. Någon som vill modella??????? :P enda minuset är att hitta nakenmodell.....som vill göra det gratis altså :/
Just nu lutar det mest åt Rawfood.. Måste dock vänta någon vecka innan jag sätter igång med det för jag ska resa bort till några, och vill inte kräva att dom ska laga Raw food precis, och gärna göra det innan jullovet då allt de göttiga kommer fram. =)
Så november vore ju himla bra om jag hann göra det :P ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar