25 okt. 2010

Edward Maya - This Is My Life

Extrem huvudvärk och trötthet befinner sig i min kropp just nu..och jag har nästan inget blod kvar.
..Känns det som.. Vaknade flera gånger inatt av att jag fick näsblod och kunde pga det inte heller få så mycket sömn för jag satt uppe och väntade ut det..Så nu ligger jag hemma idag.
Fick mig precis ett gott skratt dock då jag läste en Mycket rolig status på Facebook.
Den Löd:
"Dagens äckligaste: efter all feberfrossa och sömn kände jag inatt att det var dags för en uppfräshande dush.sagt och gjort.och efteråt smörjde jag i vanlig ordning in ansiktet i min nattcreme.när ångan försvinner från spegeln blir jag livrädd och skriker till. JAG HAR BLOD I HELA ANSIKTET! jag är ju tydligen så fräsh att jag börjat blöda näsblod utan att märka och smörjt runt det mä. Fräääsht.:( "

1 kommentar: