9 dec. 2010

Asha Ali - The Time Is Now

SÅÅ BRA TJEJ SOM SJUNGER DENNA LÅT! Love it!
________
-Sitter just nu o väntar på att tiden ska gå så jag får skölja ur min toning..
-Har grundat två tavlor i skolan idag som jag vill ta hem i helgen o måla på.
en lite pillrig tavla och en abstrakt.
-Sen har jag bestämt mig för o höra med Eva om jag får låna "glasvagnen" o göra skålar i skolan nån dag.. (hihi,massproduktion)
- Kom ihåg att ta hem tavlan nån gång till Thomas-stackarn som aldrig fått den:(
- Funderar på att fara till skolan en ledig dag ha "mys/mjukis kläder" typ i den veckan vi har projektvecka.. o bara sitta i ateljen o måla :) kul sista grej innan studenten,får passa på :)
- Träna.. Emelie seriöst du är slapp som en kudde, o& har konditionen som en sten... vad gick snett?.
___
Skönt med helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar