11 jan. 2010

Miike Snow - Animal

Kalorisnåla chokladbollar....
1 dl Kesellalätt
1,5 dl Sötningsmedel
1 tsk Vaniljsocker1,
5 – 2 msk kakao
2 krm salt
3 dl fiberhavregryn
2 msk mjölk1 msk kaffe
Garnering:2 msk kokosflingor

Näringsvärde:557kcal 32,4g protein1 2,8g fett 76,8g kolhydrater1 7,3g kostfiber

Dessa är altså vad jag tänkte att jag "lite nyttigare" kunde unna mig själv ikväll
(som att jag inte unnar mig själv annars eller?haha,om!)
Äckliga var dom!
Fick lov att göra dom så små att dom gick ner i en tugga, plus rulla dom i pärlsocker,för att få lite sötma.. nu ligger dom i frysen.. Haha,"SUCKER!" skulle man kunna tänka att personen tänkt som lagt dom där..
Fnittrade till av tanken på minen på den sockersugne som stoppar den i munnen, allra helst om den personen tagit den i smyg.
Nää,ska man njuta så gör det ordentligt och med mycket kalorier..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar